2012. március 14., szerda

Én és a SPAR

A BlueSalt szájharmonika mikrofon egyik fontos alapanyaga egy bizonyos mágneses fűszertartó. Mivel a legutóbbi beszerzésből származó fűszertartókat már mind felhasználtam, elkezdtem utánajárni hol szerezhetnék be újabbakat. Kissé megrémültem, amikor láttam, hogy már nem kapható, pontosabban több SPAR és CORA üzletben sem találtam (csak pár sérült példányt). Úgy tűnt mintha kifutó termék lenne. Ezért hát felvettem a kapcsolatot a SPAR vevőszolgálattal.

Meglepődtem milyen pozitív hozzáállást tapasztaltam. Pár nap s pár levélváltás után a hozzám legközelebb eső SPAR üzletben átvehettem a nevemre félretett fűszertartókat. Ez úton is elismerésem. Le a kalappal a SPAR vevőszolgálat előtt !

Nos, időközben találtam egy félreeső SPAR üzletben is fúszertartót, így az elkövetkezendő egy évre megvan a fűszertartó készlet a BlueSalt szájharmonika mikrofonok gyártásához :)